links boven

donderdag 24 september 2015

Gehaakt Telefoontasje

Gehaakt Telefoontasje in de kleuren
 van mijn Gehaakte Jurk!


De jurk kocht ik 2 jaar geleden, met een groot gat erin, 
daardoor was hij flink afgeprijsd.
Het bleef een hele tijd in de kast liggen,
totdat ik van de zomer deze jurk weer vond
 en eindelijk het gat dichtte
en ik hem eindelijk eens aankon...
Zowaar pastte hij me nog goed....
Het is heel fijn gehaakt met vrolijke kleuren.
Ik vind hem zelf super leuk!
Ik heb hem nu heel graag aan!
Het zijn altijd van die klusjes die veel te lang blijven liggen....


Het Telefoontasje haakte ik met Halve Stokjes 
volgens de Tapestry methode
in dezelfde tinten als mijn Tablethoesje kortgeleden.


Gehaakt met Catania Katoen en haaknaald nr. 3
Er is geen patroon van, gewoon uit mijn hoofd gehaakt.
Ik ben begonnen met de bodem,
vervolgens in de rondte gehaakt.
De toeren doorgehaakt,
 zodat je geen vervelende naad ziet...
 Natuurlijk wat geteld, zodat je met het patroon 
goed uitkomt, dus tussen de punten zijn 7 steken...


Heel fijn weekeind!
Groetjes Joke

3 opmerkingen:

  1. Wauw, Joke! Die jurk staat je echt geweldig, heel vrouwelijk, ik kan me voorstellen dat hem heel graag draagt. Het tasje heb je er leuk bij gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie combinatie zeg. Krikg je zin om dr tijd weer even terug te draaien naar de zomer😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke jurk en met dat tasje erbij vormt het een vrolijk geheel.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me