links boven

woensdag 2 januari 2013

Kolsjaal voor Wilbert

Met de warme kleuren van de Noro wol,
 heb ik een kolsjaal gehaakt
voor Wilbert naar het model,
 wat ik al eerder liet zien op mijn blog
 met die geweldig leuke rekbare steek! 
Steeds meer mannen dragen een kolsjaal!
Hoe stoer is dat!


Met haaknaald nr. 5 en 240 losse ben ik begonnen,
daarna aan een stuk door in de rondte hakend
 tot de desbetreffende dikte/hoogte...
Voor deze kolsjaal heb ik 5 bollen noro gebruikt...
Deze wol is te koop bij 
Schouten Handwerken

10 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt, de kleuren staan hem erg goed! Daar is Wilbert vast enorm blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kol. Zou je niet zeggen dat er zoveel bollen wol in gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het staat wilbert tof - stoer hoor

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie sjawl Joke en staat idd ook goed bij mannen
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende sjaal, en wat ben ik blij dat ik jou site vorig jaar heb ontdekt,

    Wij wensen jullie ook een heel gelukkig Nieuwjaar.en heel veel handwerk plezier, waar we allemaal van kunnen genieten, als je het laat zien, en waar we inspiratie van kunnen opdoen
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi!ik hoop mijn hubbie in de winter van 2013 ook een colsjaal aan te kunnen 'smeren',ik vind ze n.l ook veel stoerder als een gewone sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie sjaal, mooie wol.
    En ik wens je een heel gezond 2013 met veel haakplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De beste wensen voor 2013!
    Wat een mooie sjaal, staat hem goed.
    En je blog ziet er ook erg fleurig uit!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super! Je ziet hem glimmen :)
    Ideaal toch, zo'n colsjaal?

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel voor de goede wensen voor het nieuwe jaar! Ik hoop dat ook jullie een fijn en goed en vooral een creatief jaar zullen beleven! Liefs groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me