links boven

dinsdag 28 augustus 2012

Pinterest

Wist je dat Pinterest nu ook in het Nederlands is?!
Als je een account hebt aangemaakt op Pinterest,
 ga je naar Settings en kies je je taal, 
even opslaan en alle menu's zijn
voortaan allemaal in het Nederlands.
Ook de handleiding is in het Nederlands!
Handig als je nog niet precies weet hoe het werkt...

En wist je dat er nu ook een App is van Pinterest voor alle
Android Smartphones! Handig als je onderweg bent,
in de auto, bus of trein, kan je toch lekker pinnen.....
Voor de Iphone bestond deze App al een poosje....
Als je het leuk vindt kan je me volgen op Pinterest

Veel plezier en totziens op Pinterest!
groetjes Joke alias Lindevrouw

7 opmerkingen:

  1. ben even gaan kijken en je gelijk gaan volgen leuk!
    handig ook dat het in het nederlands nu is
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh handig. Ik heb het gelijk aangepast. Bedankt voor de tip.
    En volgend doe ik je al.

    Groetjes, MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had het ook nog niet gezien, dat het ook in NL kan, maar het gaat me nu ook prima af eigenlijk ;-)
    Ik ga je volgen hoor, groet van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik had het gezien. Is wel handig. Mijn Engels is niet slecht, maar al die technische dingen lees ik toch liever in mijn eigen taal ;)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik Pinterest tegenwoordig ook voor mijn verlangslijstje, super handig! Linkje doorsturen tzt en klaar. Anders weet ik NOOIT wat ik hebben wil (bekend probleem)

    Ik ga eens op jouw pinterest rondneuzen :)

    Groetjes, Saskia
    http://sas--kia.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, das handig. Ik zal de mijne ook naar nederlands zette. Ga ook meteen kijken of ze ook een app hebben voor de Blackberry.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me