links boven

dinsdag 14 augustus 2012

Jacobus de aap is klaar!!!

Op mijn vrije dag heb ik aan een stuk gebreid
om Jacobus af te maken vandaag......
en voor het avondeten is het me gelukt om hem 
op te vullen en dicht te naaien.
Is het geen schatje?
Naar het patroon van ZijMaaktHet
www.zijmaakthet.blogspot.com
Zeker even kijken daar,
 zij maakt zulke mooie beesten!
Ik ben helemaal enthousiast!
Vooral omdat de beschrijving heel duidelijk is 
en goed te volgen,
ook aan de hand van de vele foto's,
 zie je gelijk of je goed bezig bent...
Ik ben nou niet bepaald een geweldige breister,
 maar beheers je de basis van het breien,
raad ik je aan het ook eens te proberen....

Gebreid met 5 bamboenaaldjes nr. 3
Gemeleerde Wol van Bravo Jaquard
Totaal 2 bolletjes van 50 gram
Voor de ogen heb ik veiligheidsoogjes gebruikt....
Gelijk ook maar even op de racefiets....
Heerlijk in het zonnetje in de tuin....
Lekker uitrusten op de schoot van Ed.....
Even wat taartjes snoepen......
en daar zit je dan boven op de kast.....
Helemaal blij!!!

In het vorige blogbericht zie je hoe ik ben gemaakt

Liefs groetjes van Jacobus

26 opmerkingen:

  1. hai joke, via haak maar aan op je eigen site beland en gelijk maar volger geworden!! wat een gave jacobus zeg, mooie kleuren en een mooie foto collage heb je gemaakt. na al die drukke werkzaamheden denk ik dat jacobus nu wel ligt te slapen :-)
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke,
    Wat is-tie leuk geworden! Ik had 'm ook een keer gemaakt van Bravo Color en het is gelijk een leuk kleurig effect. Het past trouwens heel goed bij je geraniums :-)
    Ik ben helemaal verliefd op dit aapje, ik kan er niet genoeg van maken en bekijken!
    Groeten,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Witaj! Prześliczna, kolorowa małpka!!! I ciasteczka sobie zajada :)))Serdecznie pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk.. en zo mooi kleurrijk ..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig gedaan Joke. Het is een schattige slingeraap geworden.
    Ik zou hem maar in de gaten houden want voor je het weet hangt ie in een boom.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi aapje, ik vind normaal gezien gehaakte versies mooier maar deze is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig aapje. En fantastische kleuren. Word ik helemaal vrolijk van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze apekop ziet er heel vrolijk uit en heeft een grote smile, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, hij is inderdaad prachtig! ik kan breien maar heb het al heel lang niet meer gedaan, mijn voorkeur gaat echt naar haken en als dan toch wat brei ligt het snel weer aan de kant...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liefffffff :)

    Die vermaakt zich wel :D :D

    Die met de gebakjes is ook leuk....

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtexemplaar! Je gaat er spontaan van glimlachen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben gek op Jacobus, zie hem geregeld voorbij komen en dan baal ik weer dat breien echt niet mijn ding is...
    Mooie fotoreportage ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is geweldig! Het garen is er ook echt geschikt voor.
    Geniet maar lekker van en met Jacobus :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is hij leuk geworden zo met dat gekleurde draad.
    Wat een leuke vrolijke aap! Je hebt hem ook wel heel leuk op de foto gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben om, na mijn vakantie ga ik hem ook proberen te maken want hij is zo leuk, hij is heel mooi geworden Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is ontzettend leuk!! Wat een werk, maar de moeite waard!! Super!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende foto's van deze lieve Jacobus

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dames bedankt voor de complimenten. Jacobus was heel leuk om te maken. Hij is nu mijn masqotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Great blog! Do you have any suggestions for aspiring writers?
    I'm planning to start my own blog soon but I'm a little lost on everything.
    Would you suggest starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option?
    There are so many options out there that I'm completely overwhelmed .. Any suggestions? Thanks!
    Visit my site click here button

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schatje!! mooi gedaan hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi zo leuk die Jacobus met die Bravo keurtjes, welke kleur of nummer is het???

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me