links boven

zondag 4 december 2011

Kerst Haak Swap 2011

Via Twitter heb ik meegedaan met de KerstHaakSwap (KHS)

We hebben lootjes getrokken via http://www.lootjestrekken.nl/
Een handig progammaatje voor dit soort dingen.

Na alle drukte van deze week heb ik eindelijk eens tijd om mijn KerstHaakswap te laten zien.
Van Mirjam heb ik deze leuke KerstSwap gekregen!
Hartelijk bedankt Mirjam!
Het is altijd leuk iets te ontvangen, wat iemand met liefde voor je hebt gemaakt!

Zelf heb ik de KerstHaakSwap voor Karin aan de Haak gemaakt.
Op haar blog staan ook hele leuke haakpatronen http://karinaandehaak.blogspot.com/

Ik had echt de smaak te pakken en haakte als maar door....
ik was echt niet te stoppen, 
zo enthousiast ik was van allerlei patroontjes ,
die ik op internet heb gevonden!!!
Sommige patroontjes heb ik al meerdere keren gemaakt,
zo leuk vond ik ze....
Op Ravelry vond ik dit prachtige patroon van deze Tealight Lotus

Ook vond ik op de site van Angie
een patroon van het Kerstsokje,
welke ik ook al enkele keren heb gehaakt...
Op mijn eigen blog kan je hiervan de nederlandse vertaling vinden

En ik heb een Tea Cosy gehaakt in de kersttinten rood en wit
 Op het blog van Crochet with Raymond
http://crochethealingandraymond.wordpress.com/ vind je de engelse beschrijving
en op mijn blog de nederlandse beschrijving

En natuurlijk een Kerstslinger mocht niet ontbreken
Op dit blog vond ik de beschrijving
Ik ben ook nog bezig met een grote Kerstslinger van Zpagetti garen, 
maar die laat ik jullie wel zien, als die af is.....
Het begin kan je al zien op mijn blog
http://lindevrouwsweb.blogspot.com/2011/11/kerstster.html

Met heel veel plezier heb ik deze KerstHaakSwap gemaakt!

6 opmerkingen:

  1. Wat spannend als je zo een pakketje in je bus vindt.
    Jouw haaksels zijn super leuk en veel!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk allemaal, vooral die bloem met theelicht, wat een lief idee ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat leuk zo'n verassings pakketje!
    Je kerst ideetjes zet ik op mijn To-DO lijstje. VInd ze echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat gezellig, dat wit en rood.
    het gaat ook op mijn to-do lijstje:))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het theelichtje is mijn favoriet, ook het andere is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me